maanantai 19. huhtikuuta 2010

Im'ma shine

MOI MOI
Viikko alko aika huonosti, nimittäin oon kipeenä.. Mutta toisaalta kun on kipeenä kotona kerkee tehä vaikka mitä. Joten kun mulle tuli aina välillä tylsää päätin taas muokkailla teille vähän kuvia :) Ei oo mitenkää radikaalisti muokattu, mutta silti näistäkin näkee, että kuinka väärrennetyksi kuvan saa. Jotkut kuvat ei oo ihan niin hyvin muokattu kun toivoisin. Koska en oikeen jaksanu jokaiseen panostaa :D 

Ennen
Jälkeen..

Ennen

Jälkeen..
Ennen.
Jälkeen.. 


Sit kans suunnittelin tän kuvan sillee et ois ehkä ihan kiva tohon banneriks ! Sanokaa jos se on jotenki tylsä tai jtn.. Kysyn nyt teiltä onks se hyvä ? Mä ite aluks kelasin et se ois sellane sääd jotenki ku siin on vaa pilvi ja tollee paperi et se ois jotenki surullinen.. Mut en tiiä.. Täytyy viel mietiä. Mul on tälläne juttu et kyllästyn kaikkeen tosi nopeesti esim mun huoneen järjestykseen ja just tohon banneriin.. :D koska saan koko ajan paljon uusii hyvii ideoit:D toivottavasti se ei ärsytä et tää on tälläne moni vaihtuva banneri ! :D AAAinii ja jos te saatte ideoit toki kertokaa niistä ja koitan toteuttaa ja näin ! :)

Ja vikaks haluisin viel ilmottaa sille yhelle Anonyymille joka oli kerran kauan sitten pyytäny että teen sellasen perhe postaus jutun jossa vaik pistän aluks jonku mun perheen jäsenen kuvan ja sit se mun perheen jäsen on kirjottanu jonku jutun musta et "millasena se näkee mut" "minkälainen oon sen mielesta" "millanen luonne mulla on " yms yms.

Ps. Sori et en oo kirjottanu mitään asia juttui niinku ennen.. mut harvoin tulee sellasii asioita mieleen josta tekee mieli kirjoittaa.. Moni on pyytäny et kirjotan ihan kunnol, etten vaa koko ajan jotai vaatteista ja tällee.. :) niitäkin tulee jossain vaiheessa ! hyvää täytyy odottaa :)


With love
Juuli 

11 kommenttia:

  1. en vaan tajuu miten muokkaat noin hyvin tol elementsil ! mulki on se mut en osaa muokkaa läheskään yhtä hyvin ku sä :D

    VastaaPoista
  2. toi on siisti toi paper planes !!

    VastaaPoista
  3. siis millä ohjelmalla muokkaat ? :D

    VastaaPoista
  4. Nii mitä haluisit ilmottaa? :D

    VastaaPoista
  5. hmm ei toi ainakaan surullinen mun mielestä oo, eikä tylsäkää mutta ois kiva sellane jossa ois omaakuvaa kun sulla kerta on noin kuvaukselliset kasvot :) Toisaalta, ehkä just tohon banneriin ei sovi kuva. Kuvat btw upeasti muokattuja, pisteet siis siitä. Ois kiva saada sellanen postaus jossa esittelet sun vaatteet eri tilanteissa, esim juhlissa, koulussa, kotona oleskeluvaatteet, harrastuksissa jne :)

    VastaaPoista
  6. Se on vaan kiva että bannerit vaihtuu! Ainakin mun mielestä kun grafiikka kiinnostaa! Voisin muuten vähän vinkkaa, että tee jotain tälle musta tausta/valkonen teksti asialle, koska ainakaan mä en ikinä jaksa lukea sun tekstejä loppuun, oli ne miten lyhkäsiä tahansa, koska silmiä alkaa särkemään tämä liian suuri kontrasti.

    VastaaPoista
  7. sulla on ihan mahtava blogi! :) näin sut muuten pari päivää sitten ja katoin et ooot livenä entist kauniinpi ku tälleeen... :)) hassuu, et sä et nyt arvaa kuka mä oon, mut mäpä tiiänkin et sä oikeesti tiiät kuka mä oon :DD hahahha aika sekavaaaaa :DD

    VastaaPoista
  8. laura : haha :D no se on vaatinukki harjotusta ;)

    kaisa : Heehee kiitos :))

    lisanne : Muokkaan photoshop elements 6:sella ! :)

    Anonyymi : ? hä :D

    Hely : Kiitos kiitos, juu no täytyy viel vähän funtsia sitä millasen bannerin teen :D haluisin sellasen joka vois pysyy tälläkertaaa edes vähän pitempään :D Juu voinhan mä sellasenkin postauksen tehä :)

    Eveliina : Joo no sen taustan vaihtamista olen monesti yrittäny, mutta moni mun toinen lukija ei tykkää et mulla on ns. samanlainen blogi ku muilla et tää on vähä erinlainen you know :) Mut täytyy kattoo mitä teen :)

    Anonyymi : hihiii kiitos :) Aijjaaa näit vai :) kuinka mukavaa, miks et tullu juttelee ? :D No en kyl arvaakkaa ku et antanu montaa vinkkiä :D

    VastaaPoista
  9. oot ni kaunis ja ihana!oon nii kauan vaa stalkannu sua sun blogin kautta ku oot nii nätti ja pukeudut btw ihanasti!

    VastaaPoista
  10. anonyymi : hihii kiitos paljon :) ! :PP mukavaa että tykkäät !

    VastaaPoista
  11. Jos samanlainen tarkottaa sitä, että valkonen tausta plus musta/jonkun muun värinen teksti, niin pliis laita ees vaikka harmaa teksti tänne jos haluut tumman taustan pitää :D. Tai joku sinisen harmaa, jollon se sopis myös tohon tän hetkiseen banneriin. Tai sitten pehmennä tätä mustaa taustaa vähän, ihan vähäkin riittää, joku tumman harmaa ja tekstiä ihan vähän tummemmaksi.

    Harmittaa vaan kun tykkään selailla varsinkin sun kuvias, mut en kyl kauaa pysty tän silmäsäryn takia. Toisaalta ei sun tartte blogias yhen ihmisen takia muuttaa jos muut haluaa tän tämmösillä kontrasteilla :D.

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.