keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

So human

Moi Moi 
Heheee, jännää.. Vappu lähestyy.. Vanhemmat lähtee Rukalle plus Niila. Ja sit mä joudun tai PÄÄSEN Evelle hoitoon jee ;) Hihii toivotaan että vapuks tulis kiva keli ja lämmin ! Ja toivotaan et on "H.C MEISSELI" koko vapun ;) ( h.c meisseli = hard core meno ) Tänään on ollu super ihana ilma, oon nauttinu joka välitunti ulkoilmasta koulun pihalla :) Tänään Anton opetti mulle yhtälön sillee paremmin ku olin aika sukka siinä ja sit ku huomen on koe ja sillee, nii oon aikamoisen kiitollinen ;) Oon huomannu et nykyään oon alkanu käyttään paljon enemmän hymiöitä. Toivottavasti se ei haittaa, koska mä haluun et mun juttuihin tulee se mun tietty tunne mukaan. Jos ymmärrätte :) 
Mutta eipä mulle muuta erityistä.. AINII paitsi viel yks juttu. Oon pohtinu tota mun merkkii aikalailla. Siis se on nii super hyvä idea, mut en oikee oo ihan varma miten toteutan sen sillee et niistä paidoista/huppareista/ tuotteista tulis sellasii hienoi eikä sellasii sottasen näkösiä. Oon kysyny mun kuviksen opettajalta koulussa ja myös harrastuksessa. Kummatki on ehdottanu käsin tekoa, mutta myös kummatki ehdottanu niitä paikkoja jossa paitoja voi painaa.. Mielummin mä sellaseen ne veisin ku ite rupeisin väsää.. Ellei niistä tulis hienompii ku ite teen. Mutta kans toisaalta se ois kivempaa saada käsin tehty koska sitte se on enemmän mun työ tai sillee jos ymmärrätte. Niinku et se on mun käsialaa ja mä oon sen tehny yms :) Oon iha innoissani vielki tost ideasta :) Piirtelen pilviä joka paikkaan :D
Tässä viel pari kuvaa maanatailta ja noista mun super ihanista laseista. 
( costume painted sunglasses, 30 e

Minä ja juulia :) 
Ilmeellä mennään.. :D

Tää ylempi video vähän niinku kuvaa sitä et miten varautuneesti ihmiset suhtautuu vähänki erin näkösiin tai eri tyylisiin ihmisiin. Joka on aika epäkohteliasta, koska usein ne on väärässä. Vaikka biisi ei oo mitä huippu luokkaa silti se on iha hyvä :) put on your dancing shoes..


Must tää biisi on siis ihan äly hyvä ! Mä tykkään ainaki ite.. Tiiän et harva muutenkaa tykkää Lady Sovereignista mut mun mielest tää on hyvä. Koska jos on esim surullinen ja miettii miks mä oon tälläne ja näin nii biisin sanat menee "Im so human , its okay for me to feel this way"koska kaikki me ollaan ihmisii ja must tuntuu et kaikki varmaa tuntee jossai vaihees jotai tiettyi tunteita jota ei välttämättä haluis tuntee ja haluu tuntee :) Mut ne on suurimmaks osaks vaa tunteita, ja kaikilla on tunteet.



with love
Juuli


PS. 42 lukijaa !!!!!!!!!!!! OOOOOOOOJEE :PP happy happy keep on readig i love ya readers !!

10 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Onko tolla juulialla blogia? =) kivat lasit... ;))

    VastaaPoista
  3. kuuntelin lady sovereingii koko kesän. :D

    VastaaPoista
  4. heeeeeiii juuliiiiii :D:D:D:D:::D:DD::D:D:D: oon hyväl fiiliksel... okei sua kiinnosti varmaaaa mut niii oli mul asiaaki :DD:
    nii tuol annika-o:n ku sil on tollane kysymys palsta juttu nii sit siel oli täälläne :

    tässä viel toi osote jos jaksat tsekkaa :o ku se ei tullu toho :) http://big-spender-juuli.blogspot.com/
    (joku oli lähettäny jtn tollast annikalle)
    Mä taisin tsekata ton blogin just toissapäivänä, kivalta näyttää!
    (ja tos on sen vastaus)
    okei sua varmaa kiinnosti toiki mut silti:D oli vaa tylsää nii tulin juoruileee
    sun blogi on muute vitun hyvä. älä ikin lopeta :D:D

    VastaaPoista
  5. Oon samaa mieltä iitun kanssa! (: Ja toi banneri on aivan ihana. ♥

    VastaaPoista
  6. nyt jo 47 lukiaa nyt sun pitää olla happyhappyhappyhappyhappyhappy:D

    VastaaPoista
  7. Löysin sun blogin ehkä tunti sitte,ja tuntihan onki menny tätä lukiessa! aivan I-H-A-N-A! nous ehkäpä lemppari blogiks!=) jotenki ku lukee tätä tulee semmoin et oot tosi positiivinen ja ihana ihminen.Mun on pakko kysyy että missä asut? :) Hyvää illan jatkoa,ja postaile taaas pian!!<3

    VastaaPoista
  8. Anonyymi : Kyllä Juulialla on blogi, mutta se on valitettavasti rajoitettu vain kutsutuille lukijoille.

    Lisanne : Jees lady sov. on ihan paras :)
    Ainakin mun tän hetkinen lemppari.

    Anonyymi : NO HYVÄ kiinnostaa toki :) Wouw aika siistii et mun blogii on mainostettu annika-o:lle !! siis IHAN mieletöntä et se tykkää mun blogista ! MULLE TULI IHAN KYLMÄT VÄREET !! wouw ! se on nii super hyvä blogaaja ja muutenki vitsi ssiiisti ! En toki lopeta jos musta tykätään sen verran :)

    iida: Kiitos :)

    Anonyymi : JEES OON super super ilonen !! :))

    Anonyymi : VOi kiiitooooss !! siis tää kommentti piristi viel enemmän mun iltaa !! :)) OLi kivasti sanottu ! vaikka en oo ite koskaan pitäny itteeni positiivisena silti kiva kuulla :)) ! Asun espoossa mutta sen tarkemmin en oikeastaan voi sanoa :) Kiitoss samoin

    VastaaPoista
  9. heieihei juuli, jos alat tekee noit pilvipaitoi nii mä varaan jo nyt et ostan sult semmosen! ihan sairaan magee idea! :)

    t.olppa ;)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.