perjantai 9. heinäkuuta 2010

Don't you know, you are beautiful

Holaaa !

Terveppä terve ystävät, mun päivän suunnitelmat oli alunperin että lähtisin stadikalle.. Mutta nyt kyllä tuntuu siltä etten jaksa :D Eikä kaveritkaa huomattavasti jaksa vastaa puhelimee.. :DD Mut kyl mä varmaa sinne meen :) en jaksa lagaa himas .. Juu mutta ei sen kummempia, otin teille parit kuvat musta ja mun niistä risteistä kun toivoitte :) Haluisin toteuttaa teijän postaus toivomuksia parhaan mukaan ! Ajattelin et laitan tohon sivupalkkiin sellasen "toivomukset" ja sitte kirjotan siihe ylös mitä toivoitte, ja sitte sitä mukaan mitä toteutan niitä niin otan niitä pois :) miten ois ? Voitte siis nyt listata tähän kommentiksi toivomuksia, ja tietty muihinkin postauksiin ! Juuli kiittää ja kuittaa moi !

Mun uus ihana kelloni. Sain tän kellon mun rippilahjaks mun kahelta serkulta Jussilta ja Antilta plus Jussin vaimo ja Antin tyttöystävältä. Must toi on ainaki tosi kiva ! ja toi väriki on ihana :)
Tän ristin sain äitilt ja isilt :) 
Tää koru.. Tällä hetkellä mun tärkein koru, koska sil on suurin tunnearvo :) Sain tän korun nimittäin Antonilta, rippi/ synttärilahjaks :) must se on ihana ja sievä ! Se on Kalevala koru. 
Mun yks niistä rippiristeistä jonka sain. Yhen sain mun äitiltä ja isiltä ja kaks muuta kummeilta :) Tän sain mun kummitädiltä ja sedältä. 




With love
Juuli 


ps. Miley cyrus- when i look at you
( must toi on tosi hyvä biisi.. vaikka melkeen kukaan ei tykkää mileystä silti toi on must tosi ihana ja sympaattinen biisi. ) 

16 kommenttia:

  1. voisit tehä sen we<3it postauksen mitä jollain on ollu omissa blogeissa, keksisit vaan ne kysymykset ite?

    VastaaPoista
  2. Heipaa !
    I love your blog, but i don't understand much, so could you also write in english ?
    Thanks a lot ! :)
    G.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi : Kiitos :)

    Anonyymi : Juu :) pistän toive boksiin :P

    I's Gertussska Bitch ! : Hey, ofc ! i hope you can understand my english :D but yes i could do that :)

    VastaaPoista
  4. hei sulla on tosi kiva blogi, oon jo aijemminkin sanonut sen :-) niin, ois kiva jos tekisit postauksen johon laittaisit vaik (esim.) lempi kengät, lempi paidan, housut, mekon yms. :-D oon huono keksimään ideoita mutta siinä yksi. :)

    VastaaPoista
  5. Oot superkaunis! Ja toi kukkatoppi on niin ihanaaaa! :-O Onks toi kalevala-koru rannekoru, nilkkakoru vai mikä? Mul on tollanen nilkkakoru! :-)

    VastaaPoista
  6. juuli oot nii kauniss :)) ja ihanii noi korut ja varsinki toi sydän :)) <3 i miss youu !

    VastaaPoista
  7. Anonyymi : Kiitos :) ! kiitos vinkistä laitoin toivomuksen toive boksiin :)

    Johanna : Kiitos ! Jepa mäki tykkään siitä :P :) Se on rannekoru :)

    Enya :Kiitooos <3 hihi :) I miiss you toooo <3

    Kaisa : Nii no en kerenny viel, tos ei oo viel läheskää kaikki korut :D

    VastaaPoista
  8. hei tällänen tuli mieleen, et jos tekisit semmosen postauksen jossa ois kuvia susta eri ikäisenä, esim. 9v, 10v jne.. toi voi tosin olla aika isotöinen homma ettiä niitä kuvia, mutta ei niiden tarvis olla just tollee vuoden välein! (:

    VastaaPoista
  9. mä tykkään mileystä!!<33

    VastaaPoista
  10. pyydän jo toisen kerran et voisikko tehä postauksen sun lempparivaatteistas tai sellasista mitkä on ahkerimmassa käytössä ?

    VastaaPoista
  11. Anonyymi kirjoitti...
    hei tällänen tuli mieleen, et jos tekisit semmosen postauksen jossa ois kuvia susta eri ikäisenä, esim. 9v, 10v jne.. toi voi tosin olla aika isotöinen homma ettiä niitä kuvia, mutta ei niiden tarvis olla just tollee vuoden välein! (:

    ^ JOO ehdottomasti tollanen postaus

    VastaaPoista
  12. Hienoja koruja oot saanut! Toivottavasti se kolmaskin risti pääsee käyttöön vielä. :)

    mari

    VastaaPoista
  13. Toi on hieno kello, mäkin oon saanu samanlaisen rippilahjaks vuosi sitten! :)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.