sunnuntai 22. elokuuta 2010

i told you this is my fault




Moikka moi !
Huomenna taas kouluun, ellen mä sit sairastu vielä enemmän. Eilen käytiin äitin ja Pepin kanssa kattomassa Sisko tahtoisin jäädä oli muuten tosi hyvä suomalaiseks leffaks. Hah jotkut kommentit siinä leffassa oli tosi hyviä, välillä mulla oli sellanen olo että vaan Peppi ja mä naurettiin sille siellä. Aiheesta toiseen, kävin kans tänään kaupassa äitin kanssa, ja niinkuin edellisessä postauksessa taisinkin mainita että mun piti ostaa uus ripsiväri niin sellasen siis ostin. Ja äiti toi kans noi pienet O.P.I kynsilakka pullot lauantaina kaupungilta. Ja tohon alapuolella olevaan kuvaan liittyen, olen siis tulossa kipeäks.. Oon itseasiassa aika harvoin kipeä. Mulla ei oo vielä tullu tupakkaääntä sentään, mutta vähän tällänen nuhanen olo kylläkin. Jep jep, mutta toivotaan että se menee kohta ohi. 
Enjalta sain lainata tälläsia ihan TÄYDELLISIÄ farkkuja. Aluksi ihmettelin miten ne edes meni mun päälle, kun Enja on mua pienikokosempi, mutta ne silti meni :D ( wow ) Harmittaa kun ne on Lontoon topshopista ostettu joten en voi sellasia ostaa.. Lainailen siis Enjalta näitä välillä, ja se voi sitten vaihteeks lainata multa housuja. Aika hassua kun mun farkut jotka on about mulle sopivat on Enjalle boyfriend farkut :D höhöö mutta mä meen nyt matiikan läksyjen pariin heipä hei !

with love
Juuli 

9 kommenttia:

  1. Noi näyttää tosi kivoille sun päällä noi farkut:) Onko se enja sitten jotenkin pienikokonen/laiha jos se on noin ihmeellistä? :D ja kyllä säkin oot tosi semmone laiha :)

    VastaaPoista
  2. Hih, mä näin tollasen muistilappujutskan jossain akateemisessa tai jossain! Meinasin ostaa, mutta jätin sitten kuitenkin kun mietin etten oikeesti kumminkaan tarvi, niin en viitsinyt tuhlata. :p

    Näyttääpä muuten somalta nuo kynsilakat tollain rivissä. :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi : Kiitos ! :) Joo enja on mua jonkunverran pienikokosempi, ja se on jotenki aina ollukki ! Vaikka se onki melkeen mun pitunen, enja on silti hirmu laiha :)

    Felix : Kiitos :) Enjalle propsit siitä :)

    Varislapsi : haha mageeta ! :) en oo ite vielä pistäny sitä käyttöön mutta hauskan näkönen toi vempele on ;) :D haha jep jep ! ne on luonnossa vielä söpömmät :D

    VastaaPoista
  4. mul on samat farkut jos noi siis on topshopista :D

    VastaaPoista
  5. Juuli, sä oot mun mielestä ihan sika kaunis ja sulla on ihania vaatteita. Ja ku katoin sun vanhoja postauksia siel oli sellasii kuvii ku olit meikannu sun kavereita tosi hienosti. Mä tykkäsin varsinkin siitä rainbow-tyylistä. Oon nähny sut koulussa mut en uskalla puhuu sulle koskaan. Ihailen sua!

    VastaaPoista
  6. Mihin se sun hieno banneri hävis? Nyt tos lukee vaa paper planes.

    VastaaPoista
  7. ihana blogi sulla, tosi ihania nää kuvat!
    ja nam noi kynsilakkavärit! :--D

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.