keskiviikko 18. elokuuta 2010

Rain drops fallin' on my head

Heippa hei !
Moi, oon ihan poikki.. En tiiä miks oon väsyny, oon vaa aika väsy.. Mun koulu motivaatio on nyt suurimmillaan !! Nimittäin mun isi lupas (vastoin sen perjaatteita ), että jos mä panostan kouluun ja hankin ittelleni mahollisimman hyvän todistuksen JA pääsen siihen lukioon mihin ITE haluan ... tutum tumm.. SAAN MOPON ! mahtavaa !! joten oon nyt erittäin innostunu tästä koulun käynnistä vaikka tänään ja ehkä vielä tällä viikolla mun naisten vaivat aikoo puuttua asiaan jollain tavalla. Nimittäin nyt oon aika ärsyttävällä tuulella if you know what i mean girls..  JEP JEP, MUTTA olen ihaaaan tosi innoissani, vaikka mopon saantiin on vielä tosi kauan.. Vasta ens kesänä kerkeisin sillä ajaa..  sitä odotellessa :)  Tänään Juulia ja Peppi tuli meille, Enjan ja Kaisankin oli tarkoitus tulla mutta ne oli kummatkin kipeitä.. Me ei oikeen tehty mitään, naurettiin syötiin ja vähän kuvailin Juuliaa ja näpläsin sen hiuksia :) Eli operaationa oli suoristaa Juulian hiukset ja näin sen onnistui : 

Lopuksi vielä kiharsin hiukan noita sivulla olevia hiuksia, ihan kivan näköset tuli eikös :) ?

suoristusrautani 

Otin macro linssillä juulian silmästä kuvan ja muokkasin sitä sitten Photoshop elementsillä tolleen siististi.  

(^muokattu)



With love
Juuli 

5 kommenttia:

  1. millasen mopon sit haluisit?(:

    VastaaPoista
  2. varmaa et julkase koskaa mun kommentei kiitz näist, mut hieno banneri

    VastaaPoista
  3. Anonyymi : Haluisin tietty vespan muttaa se saattaa jäädä vaan haaveeks :)

    Anonyymi : NO voisit ihan ite miettii miksi en, "Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia ASIALLISEEN sävyyn. " c'mon.. Ei oo kiva julkasta sellasii sika ärsyttävii mua loukkaavii kommenttei :)

    VastaaPoista
  4. Juulia on tosi nätti :) ja hei tää sun blogi on mun lempiblogi <3

    VastaaPoista
  5. mistä toi juulian paita on? :)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.