perjantai 3. syyskuuta 2010

random day



HEY  !
 Heippa kaikki.. MULLA ON ihan älyttömän kipeet kaikki lihakset !! on kyl ollu jo koko tän viikon. Viime viikonloppuna kokeilin joogaa.. ja maanatai aamuna kun heräsin, en meinannu päästä sängystä ylös. Mun reisi, pohje ja selkälihakset oli TÖRKEEN kipeet ! Ja sitte just ku se alko hellittää, keksiviikkona oli koulun liikka tunti, ja juostiin joku 1000m ja mä juoksin täysii ja sit hölkkäsin sillee et mun ylävartalo kierty sillee vähä oudosti, NIIN nyt mulla on niskat kipeenä, selkä kipeenä, vatsalihakset, kylkiluiden kohdalla olevat lihakset kipeenä, reisi lihakset ja pohjelihakset kipeenä ! TÄÄ on kidutusta aauucchh.. Mut enough of the complains.. Mulla oli sellane semi normi päivä tänää, ja kohta meen kattoo sen tänään ensi iltaan esiintyvän Salt leffan jossa näyttelee yks mun lemppari näyttelijöistä Angelina Jolie :;) hihii mut hei kirjottelen myöhemmi.. AINII huomen on kouluu !!! JES <3333333333 omg.. joku liikunta juttu... EI enään  oon jo ihan tarpeeks dead. !!  kirjottelen jtn fiksumpaa ja lisään jtn kivempii kuviiki myöhemmi moroo !

with love
Juuli 

5 kommenttia:

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.