torstai 5. toukokuuta 2011

kameran laturi etsintäkuulutettu !

IMG_6082
GOPR1153
GOPR1154
IMG_6117
MOI ! apua missä mun kameran laturi .. Auttakaa.. tuokaa mulle joku etsiväkoira ja se voi nuuskia ja ettiä missä se on.. Tulin tossa puolisen tuntia sitten kaitaan kuvataidelinjan pääsykokeista, mietiskellen että jaa voisipas sitä ottaa kuvia niistä ostoksista. No katos kummaa, kamera oli ollut päällä eli siinä ei siis ollut akkua enään. No menin laatikolle katsomaan että hei laturia kaipaisin. Tatttadaa mun tuurilla sitä ei löytynyt mistään, pengoin kaikki kaapit ja laukut ja ei mitään ! Raivostuttavaa. Oon ihan sata varma että joku on "siivoillu " mun huoneessa ja miettiny et tää ei kuulu tähän lattialle ja pistäny sen johonki kaappiin josta en ikinä löydä mitään. Hitto soikoon ! No laitan jotain vanhoja kuvia teille, ettette ihan kokonaan kyllästy mun ei postaamis modeen. Enjoy
IMG_6047
IMG_6048

with love
Juuli 

14 kommenttia:

  1. Hihi.. Taitaa olla aika yleinen toi laturin katoaminen bloggaajien ryhmässä. En kyllä tajua miten sen voi hävittää, kun omani on aina kameralaukussa.

    VastaaPoista
  2. ja sinäkö muka osaat kickflipin

    VastaaPoista
  3. kyllä se vielä löytyy=))
    näitä vanhoja kuvia on just kiva katella!

    VastaaPoista
  4. jos se jäi ranskaan?

    VastaaPoista
  5. Toivottavasti laturi löytyy ja toivottavasti pääsykoe meni hyvin! Ite kun tein joskus kauan sitten se oli aika helppo, askartelutehtävä vaan otti päähän. Tsemppii.

    VastaaPoista
  6. vissii yleinen ongelma toi laturin hukkaaminen :-D itellä ollu kateissa pari päivää....
    J

    VastaaPoista
  7. Anonyymi : NII jotkut on vaa nii fiksui et heittää sen suoraa kamera laukkuu..mut oon nii dumb ass et pidän sitä lattial ku en jaksa laittaa sitä tonne kamera laukku joka on mun kaapis jossai peräl :D

    Anonyymi : Siis kyllä osaan :D millon oon näin väittäny ? :D

    Wilma-Jan : toivotaaan :) kiitos hyvää ! :)

    Anonyymi : muistaakseni latasin sitä sen matkan jälkeen joten ei kai :) :(

    Anonyymi : toivotaan ! :) kai se meni joo :) joo ne oli just helppoi, se arkartelu juttu oli iha perseestä :D kiitos !

    JT : hahah :D no se on ! oon iha surkee en älyy mite se ei oo enää tos lattial mihi oon laittanu seen !! :D

    VastaaPoista
  8. mistä noi farkut on ja paljon makso? =)

    VastaaPoista
  9. Toi vesi on hyvää!! :D tärkee..

    VastaaPoista
  10. kivaan aikaan tätäkin postausta oot kirjotellu ! :'d puol viis.. (:

    VastaaPoista
  11. miten meni muuten ne pääsykokeet?:-) mul oli pari frendii siel kans:-)

    VastaaPoista
  12. mis kaisan blogi?? en pääse lukee sitä... :(

    VastaaPoista
  13. oii, ihana vartalo:) oot tosi nätti!

    VastaaPoista
  14. mikä fisu sul on? on itekki suunnitelmis ostaa, ni aattelin kysyy. ootko ollu tyytyväine tohon? :)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.