maanantai 1. elokuuta 2011

Espoo-Helsinki

IMG_0883
Heippa !
Oltiin eilen Enjan kanssa sillä pyörälenkillä jossa edellisessä postauksessa selitinkin. Eli siis Espoo-Helsinki oli meijän matka Enjan kanssa. Ei ollu itseasiassa niin rankka kun Ranskassa ( 42 km ) vaikka kilometrejä oli melkein samanverran. Tulihan sitä välillä voihkittua ettei jaksa enään, mutta kun visusti päässä pidettiin ajatus pyörälenkin pituudesta niin pidettiin hattu korkeella ja nielastiin valitukset. Oli hauska matka ja voin mielelläni tehdä ton uudestaankin. Plusssaa oli myös se että nähtiin paljon Espoon ja Helsingin maisemia. Suosittelen kyllä niille jotka tykkää pyöräillä :) Mutta ei mulla nyt tän kummempia sitten oo.. Tänään varmaan laiskottelen aurinkoa ottaen tai sitten keksin jotain muuta tekemistä :) hyvää loppu päivää >
IMG_0885
IMG_0884
IMG_0886
IMG_0888
IMG_0890
IMG_0894
IMG_0895
IMG_0898
IMG_0897
IMG_0900
siellä se Enja polkee
IMG_0903
IMG_0904
Audioelämys 
IMG_0905
IMG_0909
IMG_0917
IMG_0920
IMG_0926


with love
Juuli 

12 kommenttia:

  1. hei millon ja mistä oot ostanu ton farkkuhaalarijutun?

    VastaaPoista
  2. sun blogi on uskomattoman ihana! Aina niin ihania kuvia ja juttuja, tää on ehdottomasti mun lemppariblogi! :)

    VastaaPoista
  3. Tää on niin ihana blogi! Mä oon polkenu joku 35km mut ei se mun mielestä tuntunu paljoo missää :DD Sä oot muuten ihan sairaan kaunis(: Oliks toi 42km kokonaismatka vai yhteen suntaan?

    ~DN

    VastaaPoista
  4. sulla on kyllä ihana blogi ja kivoja kuvia!:)

    VastaaPoista
  5. sulla on tossa yhessä kuvassa toi musta kaiutin juttu nii mitkä paristot sulla on siinä ko mulla on samanlaine mut se ei toimi ?:--D ja kiva blogi :)

    VastaaPoista
  6. mooi! Mun on pakko tulla kertoo mun yhestä unesta sulle:D mä näin unta et me oltii kavereita ja sit jotai juteltiin sun blogista. Sit olin jotenki nii onnelline ku oltiin kavereita siinä:D:D<3 sulla on ihana blogi ja oot aina niin positiivinen ja tosi hyvii kuvii(: hyvää loppukesää!:) ♥

    VastaaPoista
  7. hi, please has that girl in blue t-shirt blog ?? thank you

    your blog is amazing :)can you write in english please ?

    VastaaPoista
  8. ahaha nauroin äske niin paljo ku tajusin et minkä väriset jopot teil on ja sit et siul on toi haalari, nimittäi näin teijät tuol tapiolas yhen hotellin pihal! =D ja nyt just löysin siu blogin kaisan blogin kautta ja tajusin .D:D

    jannibluff.blogspot.com

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.