maanantai 22. elokuuta 2011

Rihanna

GOPR0835
GOPR0830
IMG_0001
GOPR0841
Oli pakko laittaa tää ku tää oli jotenki niin huvittava tilanne kuva :DD
GOPR0846
GOPR0852
GOPR0844
IMG_0011
IMG_0029-1
IMG_0030-1
IMG_0051
IMG_0108
IMG_0095



ON THE BEACHH ! Jea vihdoin, ja silti vähän kuvia puuttuu Pauliinan kamerasta mut ei se mitään näillä mennään. Meillä oli ihan sairaan hauskaa jo melkeimpä alusta asti, vaikka sää olikin vähän kurja. Mun sairas olo ei pidelly mua tanssimasta, laulamasta tai huutamasta. Meno oli just siistii NRJ dj alueella, Djt oli ihan mahtavia ja tuli munki mieleen musiikkii siis moneen otteeseen. Meillä oli ihan sairaan hauskaa, kaikilla oli hyvä fiilis. Must oli mahtavaa että juttua oli juontamassa Axel Smith, koska oon sitä niin monesti nähny sm kisoissa ja mun mielestä se on ainakin aivan tajuttoman hauska ja mahtava juontaja. Melkeimpä innostuinein keikan aikana olin kun PENDULUM nous lavalle. Olin melkeempä enemmän innostunu Pendulumista ku Rihannasta, ne veti niin hyvän keikan ja olin koko ajan mukana fiiliksessä. Rakastan vaan yksinkertaisesti niiden musiikkia :)
Ainut miinus keikalla oli se että Rihanna oli puoltoista tuntia myöhässä ja alko katsomo tai ainakin me vähän kyllästyä odotteluun nimittäin oli kerenny päivän mittaan seisoskelun ja tanssimisen jälkeen jalat puutua paikalleen, ja selkä oli jo katketa. Mutta kuitenkin kun show oli alkamassa.. sitä kiljumisen määrää.. :D en olis edes kuullu mun omia ajatuksia vaikka olisin yrittäny, kaikki huus niin paljon ja taputti ja vihels ja vaikka mitä. Kaikilla kamerat korkealla, kuvaten rihannan hienon sisään tulon. Mulla oli siitäkin video mutta en jaksanu pistää kun oon laiska, noei, vaan se ei suostunu latautumaan youtubeen. tässä siis tällänen postaus :) Meen ens vuonna jos on hyvä artisti ja hyvä meno, definitely.

with love
Juuli 

ps. näkikö joku mua siellä ?:) kuinka moni teistä oli siellä ?

16 kommenttia:

  1. mä olin mutta en kyllä sua nähnyt! :(

    VastaaPoista
  2. mäki olin siellä, mutten bongannu sua :s

    VastaaPoista
  3. miksi tuo world from my eyes blogin kirjoittaja ei ole kirjoittanut pitkään aikaan?

    VastaaPoista
  4. mä olin mutten sua nähny, yhen sun kaverin kyllä :D

    VastaaPoista
  5. mäki olin mutta en nähnyt teitä :)

    VastaaPoista
  6. Laita videoo rihannasta! :) Mäki olin siel.

    VastaaPoista
  7. Mä näin tuon teidän porukkanne jossain vaiheessa siinä kioskin kohal mis myytii noita ranskiksia mist sul on toi kuva, mutta kipititte nii nopeasti siit ohi etten ehtiny huikata teille mitää :D mutta oli kyllä hieno keikka!!

    VastaaPoista
  8. Miten saat tollasia kuvii et ne näyttää et ne menee tollee keskeltä isompänä, semmonen kupla efecti ::DD

    VastaaPoista
  9. Silja : voihan :(

    Laura : No voi vitsi :(

    Anonyymi : Peppi kirjottelee aina kun on asiaa ja kuva materiaalia, nyt sen kamera on rikki eikä sitä oo viety huoltoon niin postaukset on jäänyt vähälle :)

    Aada : Aijjaa :D :)

    Anonyymi : Aijaa piiloteltii huomattavasti kaikilta :D

    Anonyymi : hah vois.. :)

    Anonyymi : aiijaa no voi vitsi oltiin liian nopeita..:D haha next time..

    Anonyymi : haha FISH EYE objektiivi :)

    VastaaPoista
  10. Millä oot noi videot kuvannu : o ku näyttää että sun kädet ois hiiiiirmu kaukana kamerasta/kännykästä !

    Ja luulen että näin teijät jossain vaiheessa vaikken tunnistanutkaan ! Tai ainakin noita hulahula kukkaseppele kaulasydeemi tyyppejä näkyi ihan hirveesti eripuolilla sitä aluetta : 3

    VastaaPoista
  11. kivoja kuvia, oisinpa iteki keksiny ostaa liput ajoissa:)

    VastaaPoista
  12. MÄ NÄIN!!! koko teijän porukan:)

    VastaaPoista
  13. Näin teidät siellä :) Oli vaan kauhee kiire ettiä omat kaverit niin ei kerenny tulla sanomaan mitään :D Oli kyllä mahtava päivä!

    VastaaPoista
  14. mä näin teijän koko porukan, seisoitte yhes vaihees mun ja mun kavereitten vieres pitkän aikaa :)

    VastaaPoista
  15. mä näin teijät tuolla, tai olitte yhes vaihees mun vieres mut mietin et "sanonko moi, sanonko moi" mut sit en viittiny sanoo :-D wäää! mut siis hiii noist videoist tuli kylmät väreet ku tuol oli nii hyvä fiilis, olin iha eturivis ja pussasin pendulumin laulajaa... se näkyki sieltä screeniltä, hihii:) mutta ihaniii kuvia!!!!!! IHANA BLOGI!!!

    VastaaPoista
  16. Koitin bongaa itteeni tuolta videoista, mut ei löytyny :DD

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.