sunnuntai 7. elokuuta 2011

You stole my heart, and you're the one to blame.

IMG_0970
IMG_0974
IMG_0972
Oltiin kattomassa Kaisan ja Enjan kanssa sitä Fast5, ja oli muuten MAHTAVA elokuva. Mä tykkään hirveesti noista elokuvista, ku niissä on hienoja autoja kauniita naisia ja toimintaa ainiin ja tärkein nimittäin VIN DIESEL :) Meillä oli kivaa ja näin. Muuten sanasen haluisin sanoa suomalaisista ja elokuvista.. varmaankin oon tästä aikasemmin valittanu, mutta sitä vaan että jos menet elokuviin MONEN muun ihmisen kanssa et voi olettaa että siellä kaikki ovat hiiren hiljaa eikä rapistelisi karkkipusseja etc. Mulla on siis toistuvasti käynyt niin että vanhat ja nuoret valittaa että rapistelen karkkeja tai jos kuiskuttelen kaverille. MITÄ SITTEN ? mä oon ainaki ite kokenu elokuvan kattoja ( :D ) että osaan sulkea kaiken ylimääräisen ääntelyn pois. En tiiä miks mut mua vaan häiritsee.. ja KANS se ettei ihmiset älyy niitä vitsejä niin musta tuntuu välillä että ollaan mun kavereiden kanssa ainoot jotka nauraa.. :( :D noh aivan sama..
IMG_0978
IMG_0980
IMG_0983
Me oltiin eilen Enjalla tekemässä vähän ruokaa Kaisan ja Enjan kanssa. Katottiin kans leffaa Dilemma, en kyllä kerenny kattoa sitä loppuun.. :( Mutta oli kivaa !
IMG_0990
IMG_0992
IMG_0993
Mun uus hajuvesi jonka kyl ostin jo vähän aikaa sitten.. Mut tosi hyvän tuoksunen, tuoksuu aika samalta kun se escadan joku sunset tai joku :)
IMG_1004
IMG_1001
IMG_1005
IMG_1006
IMG_1008
with love
Juuli

21 kommenttia:

  1. mul ois sellast kysyttävää ku et mis hotellis olitte sillon ku olitte nykis? sori tää tulee vähä myöhäs mut nii:) ja sul on aivan ihana blogi!

    VastaaPoista
  2. hihi, mulla on tota heattii mut se punanen ei toi rush (= Tykkään ite enemmän siitä punasesta (= Ja mun mielestä se ei oikeen tuoksu sille escadan taj sunsetille mutta voihan se tuoksuakki :D nii ja btw ihanan näköstä ruokaa O: ♥

    VastaaPoista
  3. No kyl mua ainaki itteeni ärsyttää jos joku koko aja kuiskuttelee mun vieres jotain.. :D Vaikka mäki aika kokenu elokuvan kattoja oonki. ;)

    VastaaPoista
  4. Mutta mä silleen ymmärrän ettäjos jotkut on ruvennu valittamaan koska jos muut on ihan hiiren hiljaa ja te jotain supisette kavereiden kesken ni se voi kyllä häiritä... mutta se karkkipussin rapistelu on kyllä mun mielestä ainaki okei koska jos leffaan mennään ni karkit kuuluu asiaan joten se on kyllä aika tyhmää jos jotkut siitä rupee valittamaan! (:

    VastaaPoista
  5. Mitä laitoitte tohon ruokaan? Meinaan näyttää tosi hyvältä ! (:

    VastaaPoista
  6. kyllä se häiritsee muita ihmisiä jos siellä elokuva salissa ruetaan kuiskuttelemaan ja kikattelemaan + rapistellaan vielä karkkipussia kova äänisesti.. voihan siitä elokuvasta puhua sen jälkeenkin koska muut haluaa oikeesti _katsoa_ sitä leffaa ja kokemuksesta se vituttaa iha äärimmäisen paljo jos jotkun tenut kuiskuu siinä vieressä ku oikeesti haluis keskittyä siihen leffaan ja kattoo sitä :) iha vaan vink vink

    VastaaPoista
  7. evehah : kiitos :)

    Anonyymi : oltiin ; W hotel New york :) oli mahtava paikka ! kiitos !

    empuuh : aijjaa :) must se tuoksuu aika samalle.. :)

    Anonyymi : no niin jos kovaan ääneen ja sillai hiljasissa kohdissa.. Mutta miksei sitten vuokraisi kotiin jos kuiskaaminen häiritsee.. ? :D

    Anonyymi : Niin tottakai ymmärrän, ja jos se on kovaäänistä kikattelua ja kuiskuttelua vääriin kohtiin, niin onhan se rasittavaa. Mutta kai pitää ymmärtää se että tulet katsomaan elokuvaa monien muiden ihmisten kanssa jotka eivät välttämätt ole hiirenhiljaa niinkuin monet haluaisivat.. :D Jep karkit kuuluu elokuvan katteluun ! :D

    Anonyymi : Kanaa, paprikaa, jostain salaatti juttuu.. ( ?) ja sitten sekotettiin vielä spagetit siihen :D

    Anonyymi : Jos oikesti_haluat_katsoa elokuvaa rauhassa ja hiljaa suosittelen vuokraamaan sen kotiin..ihan vaan vink vink. koska elokuvissa melkein aina joku on rapistelemassa ja kuiskimassa. Ja tottakai nyt jos kovaäänistä kikattelua harrastaa niin onhan se toki ärsyttävää varisnkin väärissä kohdissa :D

    VastaaPoista
  8. karkkipussi ei rapise jos sen valmiin pussin, tai paperisen irtokarkkipussin vaihtaa johonkin pakastepussin tapaiseen ja aukaiseesen valmiiksi tarpeeksi auki. B)

    VastaaPoista
  9. Hihii! Mulla taitaa olla samanlainen pehmokoira:)) ja tosi kiva tää blogi;)

    VastaaPoista
  10. Oon samoilla linjoilla sun kans Juuli! Mun mielestä se nauraminen luo siihen elokuvaan tunnelmaa kuin että ärsyttäis, ja jos rapistelu häiritsee niin varmaan ei kannata mennä leffaan

    VastaaPoista
  11. mä oon niin täysin samaa mieltä tosta leffajutusta :---D ja tuntuu aina, et ollaan kavereitten kans ainoot jotka nauraa ja reagoi sen leffan juttuihin ja sit usein tuleeki leffan jälkee vähä pitkiä katseita.....hups!

    VastaaPoista
  12. haluisin nii nähä ton fast5 mut se on jo menny pois täält lappeenrannan elokuvist, niimpä VIN DIESEL, paul walker ja kivoja kuvia! ::p

    VastaaPoista
  13. toi yks kuva muute mis kaisa laittaa sen hiuksii no on weheartit.comissa :D

    VastaaPoista
  14. Karkkipussin rapistelulle ei voi mitään :( mut siihen hajoo pää jos joku höpöttää vieressä. Jos haluu keskustella voi mennä esim. kahville, ei tarvitse pilata toisten leffailtaa. Esim itselläni on keskittymishäiriö, enkä pysty käymään leffoissa jossa on nuoria yleisössä, koska leffarahat menee hukkaan kun en pysty keskittymään leffaan kun vieressä höpötetään ja pahimmassa tapauksessa tekstataan, se puhelimen valo loistaa monen leffarivin päähän... Toivottavasti et höpötä jatkossa :) lapsellista käytöstä sellainen.

    VastaaPoista
  15. Löysin tänään sun blogin ja luin sen kokonaan läpi :) Oot kyllä muuttunut tosi paljon blogin alkuajoista, ja kirjottamisesi on kehittynyt huimasti!

    Oot tosi nätti ja alan varmasti seuraa blogias! jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
  16. Ymmärrän kyllä leffassa nauramisen, eikä mua karkkipussin rapinakaan kamalasti kiinnosta, mut pari päivää sitten poikakaverin kanssa oltiin leffassa niin siellä istu lähellä kaks mimmiä jotka JOKAISEN hauskan kohdan/sanonnan jälkeen toisti sen ääneen toisilleen ja kikatteli. Teki mieli ravistella et olkaa hiljaa :D siis niin älyvapaata. Mun mielestä yleisessä leffateatterissa pikkusen erilaiset käytöstavat kun kotona sohvalla...Ja siis ne ei mitään kuiskutellu vaan toisti ihan ääneen. Itteäni kyllä ärsytti tosi paljon.

    Mut siis joku karkkipussin rapina ja nauru muuten on ihan normaalia :)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.