lauantai 6. lokakuuta 2012

Coffee at Karl Fazer café

IMG_2029
IMG_2030
IMG_2032
IMG_2033
IMG_2034
IMG_2036
IMG_2035
mmh mhh thats some sweet apple pie
IMG_2049
IMG_2042
IMG_2052
IMG_2053
IMG_2038
IMG_2040
IMG_2044
IMG_2063
IMG_2065
Moikka rakkaat! tässä muutama kuva perjantailta, mulla oli muuten tosi tylsä perjantai koska mulla loppu koulu 11 ja sen jälkeen en oikeestaan keksinyt tekemistä. Ulkona oli järkyttävä keli, mun ja mikaelin piti mennä ottamaan valokuvia muttei siitä tullu mitään sateen takia. Joten löhösin telkkarin edessä siihen asti että omppu tuli meille joskus 16 aikaan :) sitten mentiin helsinkiin Fazerin kahvilaan, ja siellä oltiin aika kauan. Kävästiin nopeasti kans Zarassa, ja se oli jotain niin kivuliasta kävellä ihanien vaatteiden ohi. ONNEKS kohta Barceloonaan.. ja oon keränny vähän shoppailu rahaa ittelleni tai mulla on jääny palkoista vähän rahaa :)

with love
Juuli 

17 kommenttia:

  1. ää ihanan näkösiä kuvia! :)

    VastaaPoista
  2. mitä työtä teet?

    VastaaPoista
  3. mist toi paita on mikä on tossa vikassa kuvassa sun kaverilla päällä ? :)

    VastaaPoista
  4. Nami niin hyvännäkösii noi kahvit ja ruuat!! Juuli oot niin kaunis<3

    VastaaPoista
  5. kuinka vanha oot? :)

    VastaaPoista
  6. mun on pakko sanoo et oot yks kauneimpia ihmisiä kenet oon nähny! sul on aivan ihanat hiukset, kasvonpiirteet sekä kiva tyyli :) onks sul ig?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) tosi kiva kuulla! joo on mulla " paperplanesj " :)

      Poista
  7. Oot kyllä niin luonnollinen ja kaunis! :)

    VastaaPoista
  8. Onks tää Forumista vai jostai kadulta? :) voii ootte kaikki nii kauniina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on aleksanterinkadulta :) siellä jossain en nyt tarkalleen muista. Kiitos!:)

      Poista
  9. muista sit ottaa paljon kuvia barcelonast;) ah ihana kaupunki!

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.