sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

“Peace begins with a smile..”

IMG_4521
IMG_4526
IMG_4524
IMG_4527
food
kaisajaminä
ruokaa
Muutamia kuvia mun kameralta jota ei oltu julkastu vielä, ja kävin vähän varastamassa Kaisalta noita viimesiä kuvia hehe :D! Noissa oltiin meillä syömässä porukalla ja tehtiin ehkä mailman parhaita suklaa mansikka vartaita. Nyt en oo vielä kerennyt tehä mitään vaikka työt loppuivat ja perjaatteessa "loma alkoi". Koska mun kroppa päätti ottaa lopputilin viime viikon tiistaina niin, että mulla nous 38 asteen kuume ja olin töistäkin päivän sairaana..Nyt on onneks lähes kokonaan poissa, vähän vaan ääni matalana ja yskää. Mutta ei muuta! toivottavasti te olette viettäneet tähän mennessä terveen kesän :Dpus

with love
Juuli 

11 kommenttia:

  1. mä olin heti ekalla viikolla kipeenä, et siis ole ollut ainut nuhanenä kesälomalla :D

    VastaaPoista
  2. Miten ootte tehny noita mansikka juttuja? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pistetty mansikoita tollasiin vartaisiin ja tiputettu sulatettuu suklaata siihen päälle :)

      Poista
  3. Mullekin iski joku pikkuflunssa, jotenkin tuntuu et tosi moni on ollut kipeenä:( Ihania kuvia, oot vaan niin mielettömän kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eii :( nii kurjaa olla kesällä kipee!! kiitos :)

      Poista
  4. nii missä olikkaa töis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dansan sellanen lounas ja sushi paikka! tai en oo enää.. viikon taas heinäkuussa :)

      Poista
  5. Onko sun blogista tullut indiedays blogi :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo ! :) oon vaan mukana Indiedays Inspirationissa, mutta ei oo virallinen Indiedays blogi.

      Poista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.