lauantai 19. lokakuuta 2013

Nettishoppailua

collagekengät
Tälläsiä mulle lähti tilaukseen Nelly.com-sivun Midseason alesta. Mähän en oo yleisesti kovin innokas nettishoppailija koska pelkään ettei vaate sovi tai muuta vastaavaa. Yleensä jätän huomiotta erilaiset ilmoitus sähköposti viestit alennuksista ja tarjouksista, muttä tällä kertaa päätin mökki tunnelmissa ja tylsyydessäni selailla Nellyn sivuja. Tykästyin näihin kenkiin ihan hirveesti ja toivoisin, että nyt rohkenisin käyttämään enemmän korkokenkiä arjessakin. 
collageasusteet
Tälläsiä asusteita mulla myös lähti tilaukseen. Mä tykästyin tohon pipoon ihan heti.. Nyt kun katon uudestaan näitä tilauksia niin yks yhteinen muutamassa jutussa on toi metallinen osa!

Mä oon tilannu aika paljon nyt sieltä SheInsidelta yhteistyön vuoksi, muuten tälläseen omaan huviin ja selailuun en oo sortunut kuin kerran aikasemmin kun tilasin TopShopilta nahkatakin ja kaksi neuletta!
Nyt uusia tilauksia odotellessa!! Mitä te tykkäsitte mun tilauksista?

with love
Juuli 

4 kommenttia:

  1. Oikun kivoja juttuja! Itse oisin halunnut kuvassa oikealla olevat lenkkarit valkoisena, mutta omaa kokoani ei löytynyt :( pysyin onneksi muutenkin järjissäni nellyn alessa tällä kertaaja mukaan tartti vain "tarpeellisia" juttuja :D Oon yrittänyt välttää nellyn kenkien ostoa muutenki nykyään huonon laadun takia. Kengät menevät jo kerran käytön jälkeen rikki ja vaikka hinta olisikin todella halpa, yritän satsata nykyään laadukkaampiin kenkiin :)

    rolssi.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Moikka!

    Asiani ei liity tähän postaukseen millään tavalla, toivottavasti ei haittaa! :D
    Eli kun sulla oli vanhojentansseissa valkoisesta elefantista ostettu mekko, niin minkähintaisia mekkoja tuolla elefantissa on? Ja kiinnostais myös tietää, että palvellaanko siellä asiakasta kuin asiakasta samalla tavalla :D Kun joskus noissa "paremmissa" liikkeissä tunnutaan olevan hieman törkeitä jos ei näytä sinne "kuuluvalta" asiakkaalta.
    Kiitos jo etukäteen =)

    VastaaPoista
  3. ei oikeen mun makuun toi metallinen osa pipossa ja kengissä, mutta korkkarit on ihania! :) aika samanlaiset kyllä, miks tilasit kahdet melkeen samanlaiset? :o

    VastaaPoista
  4. paljo toi pipo makso?:) -kiinostunut-

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.