keskiviikko 3. joulukuuta 2014

The Grey

IMG_8422
IMG_8414
IMG_8403
collage
IMG_8410
IMG_8397
IMG_8420
IMG_8411
Neule SheInside.com(saatu), mustat housut Annabella, vyö H&M, Kengät Pull&Bear, Laukku Nelly.com 

Kuvat; Niila R

Tänään, olin Niilan kanssa hetken Iso Omenassa jouluostoksilla. Vähän oli ehkä turha reissu kun mitään ei löytynyt ja Niilallakin oli kiire. Oonko mä ainoa jonka mielestä jouluostokset on maailman turhauttavin juttu ikinä? Tavallaan rakastan käydä kaupoissa ja ostaa muille jotain joka oikeasti tekisi heidät iloiseksi, mutta toisaalta mulla on hirveä vaikeus keksiä se joku ihana juttu josta toinen voisi innostua. Onko teillä hyviä joululahja ideoita? 
Joulu on kyllä ihan kivaa aikaa, itse tykkään ihan hirveesti joulusta. Jouluruoka ja jouluvalot on niin mun juttu, aina kun ajetetaan tai kävellään Helsingissä mun on pakko tuijottaa Stokkan jouluvaloja. Tykkäättekö te joulusta? 

with love
Juuli 



7 kommenttia:

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.